23-09-2010

Waar zouden we zijn zonder de nieuwe media.

We hoeven de deur niet meer uit.
We kunnen de auto laten staan.
Het laatste nieuws wat jezelf kiest!
Ga je Neta Amir volgen op haar blog.
En je kijkt ook nog even bij artyarn.   
Fietsten we vroeger door weer en wind naar de bibliotheek, zoeken naar dat boek wat net is uitgeleend. Stapels oude tijdschriften doorbladeren voor dat ene juiste plaatje. Naar de grote stad om te kijken naar de laatste modetrends en daarna nog even een museum bezoeken.
Het is toch fantastisch dat dit allemaal kan met een simpele klik op de muis. De tv kan ik zeker missen. Achter mijn laptop kies ik wat ik wel of niet wil zien. Zelfs voor de 'regering' die het ook niet meer weet en die zich blijkbaar alleen druk kan maken of we nu wel of geen hoofddoekje moeten dragen, wil ik zeggen;
GA LEKKER SURFEN OP WWW

7 opmerkingen:

  1. Haha, volgens mij doen ze dat al Helmi. Ik erger me dood aan al die twitterende ministers tijdens een debat.
    Maar deze post is er een waar ik vrolijk van word. Al die heerlijke kleurtjes. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is ook wel eens vermoeiend hoor, al die inspiratie. Mijn to-do-list wordt maar langer en langer. Er is zoveel moois !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke links sis.
    maar ik blader graag in een boek of tijdschrift en leg het dan op een stapeltje. en ik heb veel stapeltjes!
    maar inderdaad dat surfen is heerlijk en ook dan heb ik stapeltjes in de vorm van favorieten en een bureaublad vol met snelkoppelingen.
    maar misschien zegt dit meer iets over mij? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die foto van dat kevertje brengt me in een nostalgische bui. Mijn eerste autootje was een tweedehandskevertje. Mijn tweede autootje was eveneens een kevertje en toen ik het kocht zag het zo groen van het mos als dit hierboven, alleen lag het mos er niet zo dik op. Het stond al meer dan 20 jaar stil achteraan in een tuin van een oude vrouw. En wonder bij wonder, de motor startte direct. Natuurlijk heb ik dat karretje mooi laten opkuisen en ik had als jong meisje veel beziens met dat oldtimertje, zo eentje waar de pinklichten als vleugeltjes omhoog kwamen en met Amerikaanse bumpertjes. Maar dat is lang geleden...
    Leuke post!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, die deurencollage, en leuke links ook, dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede post.. Herkenbaar. Ik kijk bijna geen tv meer. Internet is veel leuker en dan kan je zelf kiezen. Maar ernaast wandelen, musea bezoeken en 'echt' contact moet er wel bij hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. this is a truly collection and worked with amazing skill!
    thanks Helmi and happy day,
    Elena

    BeantwoordenVerwijderen