22-09-2010

Rosa is 12 jaar geworden en wil een knutselfeestje geven.

Dit maakt Rosa zelf.

Of ik dat wel eens doe, kinderfeestjes organiseren bij mensen thuis? Voor Rosa die al een aantal jaren mijn lessen volgt, maak ik graag een uitzondering. Ik neem mijn naaimachine en een tas met zeefdrukken mee. In een andere tas zitten scharen, plaksel, knoopjes, splitpennen, lintjes en nog veel meer. De 8 meiden gaan aan de slag en fröbelen dik 2 uur. Het eindresultaat zie je hierboven en misschien komen er wat vriendinnen mee knutselen bij rick.

6 opmerkingen:

  1. Goh wat een leuke gift bags hebben die meiden gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n knutselfeest is reuzeleuk! Het eindresultaat is heel mooi geworden.
    Geniet van je dag!
    Trudis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn erg leuk geworden! Rosa heeft vast een super leuk kinderfeestje gehad! Groetjes en een fijne dag! Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig, ziet er fantastisch uit.... hier word ik helemaal blij van. :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik snap dat je daar een uitzondering voor maakt!

    BeantwoordenVerwijderen