06-09-2010

Activiteiten aanbieden op een nieuwe werkplek

Zondag werd er in Eindhoven Hallo Cultuur! gevierd. Met pendel bussen werden bezoekers van culturele plek naar culturele plek vervoerd. Voor deze middag zou ik griezel-ogen en toverballen maken van vilt. Het is een inloop activiteit die altijd wel aanslaat bij jong en oud. Jammer dat ik zo ver weggestopt zat, daardoor heeft niet iedereen mij kunnen vinden.
De onderste 2 foto's zijn van de activiteit sieraden maken van Ingrid Fokken. Voor mij was de middag in ieder geval geslaagd vanwege de gesprekken met mijn enthousiaste 'nieuwe collega's'.
Zaterdag 11 september is er open-dag bij RICK of ik dan ook ga vilten!!! Ik zit nog te twijfelen want buttons maken vind ik ook altijd heel leuk.

2 opmerkingen:

  1. had je al gezien dat je inzending en je blog daarover staat vermeld op de site van het textielmuseum?

    RE-BAG NIEUWS
    EEN COLLECTIE UNIEKE TASSEN


    RE-BAG BLOG´S
    nieuwsdatum: 3 september 2010

    Helmi Coenders, Berthi Smith-Sanders en Miekk tonen op hun weblog´s de lappen die ze ingezonden hebben voor RE-BAG.
    Inspirerend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij het zien van de foto's die je plaatst en het lezen van wat je erover schrijft, komt de zin op daar tussen kinderen en volwassenen mee te knutselen.

    BeantwoordenVerwijderen