26-09-2010

De nachtbloem van Paul Klee.

Ook dit is werk van Paul Klee en als bouwpakket te koop.
Jaren geleden al een kleed van deze kunstenaar gekocht.
Mogen  we op zaterdagochtend een nachtbloem tekenen.
Maken we van afvalmateriaal bloemen.
Wist ik dat ik thuis dit tijdschrift had liggen.
Op Maandagmorgen en de zaterdag doe ik een bijscholing over 'vakoverschrijdend werken'. Op zaterdag worden we aangestuurd door Marijk Greweldinger. Een super enthousiaste 'vanalleswat' docent. We zitten met docenten uit verschillende disciplines bij elkaar; muziek, dans, drama, fotografie en beeldend. Het is zo inspirerend en leerzaam. Ik ben erg blij dat ik hier tussen zit. We werken onder andere  aan een project speciaal voor in de herfstvakantie. Wordt vervolgd.

4 opmerkingen:

  1. Recyclen is inderdaad erg leuk! Mooi werk dat van Paul Klee, vooral die handpoppen vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Interessante bijscholing, ben benieuwd naar jullie project.
    Leuk idee om van afvalmateriaal bloemen te maken, zo wordt afval toch nog iets moois!
    Groetjes Trudis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een mooi kleed!

    BeantwoordenVerwijderen