11-09-2010

Buttons maken tijdens de inschrijfdag van RICK.


Bij RICK tekeningen gemaakt voor buttons.
Ik heb nog zoveel zeefdrukken op stof liggen.
Gaat zo'n lapje ook in het buttonapparaat ?
Dit moet ik thuis nog even uitproberen!
Dit moet toch lukken zo maken ze toch ook knopen.
En zie hier het gaat ook met stof maar niet met alle stofjes. Op deze manier gebruik je ook niet het filmpje en heeft het een mooie matte uitstraling. OOOOOOOOOOOh het begint weer te borrelen! Wat voor stofjes heb ik allemaal nog en wat kan er nog meer mee. Kan ik er kraaltjes op doen en van tevoren de lapjes doorsteken of.............Dit krijgt zeker nog een staartje.
Vandaag kreeg ik bij RICK nog bezoek van een blog volger, leuk Anja dat je even kwam kijken.
 

7 opmerkingen:

  1. Gisteren geen tijd gehad voor Rick; was het geslaagd? Ik zie hier weer leuke dingen. En wat leuk dat er een blogvolgster kwam kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was gister in Maastricht bij de moeder-dochter dag van Medusa. Dus geen tijd! Maar het ziet er leuk uit! Leuk dat Anja langs kwam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat het ook met stof lukt ! Weer heel veel nieuwe mogelijkheden !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joli ici, beaucoup de choses à découvrir, je vais prendre le temps de tout voir et merci pour ton passage sur mon blog. Alors à bientôt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat het ook met stof lukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super blog heb je .
    ik ga je volgen.
    ik ga even verder kijken op je blog heerlijk al die leuke dingen en ideetjes.
    liefs Stip

    BeantwoordenVerwijderen