16-07-2017

Werk versus vakantie


Afgelopen weken ben ik weer een aantal avonden gaan zeefdrukken. Niet als het te warm is, dat is niet fijn. De verf droogt dan veel te snel en je krijgt het dan niet goed gedrukt. Nu heb ik weer stapels lapjes en papieren liggen om te verwerken. Van een aantal zeefdrukken weet ik precies wat ik ermee wil. Er zijn altijd zeefdrukken die blijven liggen of waar uiteindelijk iets totaal anders uitkomt. Kunstenaarsvrijheid noemen we dat. Ik vind het heerlijk om te experimenteren en om iets nieuws te scheppen. De scholen hebben inmiddels vakantie en zelf werk ik nog 2 weken door in de zorg (mijn andere baantje!) Daarna heb ik ook vakantie, maar heeft een kunstenaar ooit vakantie?

1 opmerking:

  1. Mooie zeefdrukken wow! Geniet van je vakantie. En neen een kunstenaar heeft nooit vakantie :)

    BeantwoordenVerwijderen