06-07-2017

Nieuw ideeën en schetsen voor.............


Met zeefdrukken vind ik het altijd heerlijk om iets nieuws te proberen. Mijn rechterhersenhelft is volgens mij het best ontwikkeld. Ik maak heel veel schetsen en selecteer wat ik wil gaan drukken. De schetsen werk ik vervolgens uit met Posca-stiften op transparant papier, zodat de zeef goed belicht kan worden. Door mijn linkerhersenhelft verliest een ontwerp dan wat aan kracht. Het lijkt wel of iemand anders het heeft getekend en ik herken mijn eigen handschrift niet meer. De ene keer is het meteen goed en een andere keer gaat het steeds mis. Je moet eens weten wat er allemaal weggegooid wordt voordat het iets is!!!!!!!!

Vanavond mag ik weer en hopelijk is het niet te warm in het atelier!

2 opmerkingen:

  1. Ik weet helemaal niet hoe zeefdrukken werkt, vind je ontwerpen altijd leuk om te zien.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen