19-07-2017

Het festivalseizoen


Het festivalseizoen is in volle gang. Waar moeten we zeker naartoe en welk festival kunnen we beter overslaan? Ik vraag me ook af wanneer iets een festival genoemd mag worden. Een tijdje terug ben ik even op het Foodstock festival geweest. Heel erg gezellig en een fijne sfeer, maar dat kwam ook omdat het heerlijk weer was. Je waant je in de jaren '60 en '70 en we voelen ons Hippies! Met Peter ben ik op een zondag even naar Bospop gefietst. Het verbaast me hoeveel mensen hier op af komen en ook hier is er ondanks de drukte een gelaten rustige sfeer.


Met collega's ben ik op een zaterdag naar een ander festival geweest. Dit is ook mijn werk, want we gaan hier op zoek naar inspiratie voor een 'doorlopende leerlijn'. Ik heb een kritische kijk op dit soort dingen. Ondanks dat het interessant was, zag ik ook ook wel wat verbeterpunten. En...... of je dit nu een festival moet noemen, dat weet ik niet.
Waar ga jij naartoe dit seizoen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten