31-07-2017

Orde in de chaos


In de vakantie periode probeer ik altijd een beetje orde te scheppen in mijn atelier. Het is een fijne chaos met te veel materialen en spullen. Een inspirerende plek om de kunstenaar uit te hangen. Niet alleen in die ruimte, maar ook in de opslagruimte van mijn laptop ga ik even zoeken. Alle foto's zijn goed geordend in mappen. Jaargangen en seizoenen met verschillende activiteiten, workshops, lessen en meer. In het mapje 'inspiratie' kom ik deze foto tegen. Gedachten en ideeën borrelen op en op die manier ontstaan er weer nieuwe 'leerarrangementen'. Ik doe mijn best om dingen aan te passen naar het nieuwe leren en naar de 21stcenturyskills

1 opmerking:

  1. Heerlijk als je zoveel materialen en spullen hebt, ik moet ook nog aan de slag en zeker met de foto's.
    Fijne dag, groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen