21-05-2011

HIGH TEA als afscheid van juf Toos!

Dit kaartje maakte ik voor Toos.

Zo zaten we dan in de tuin van onze juf!

Dit was het uitzicht.

Alles was zelfgemaakt scones, jam, taartjes en.........

Dit maakte de andere cursisten.
Het voelt een beetje als spijbelen, op vrijdag middag naar een high-tea. Ik ben blij dat de uitnodiging al lang vast stond en ik toch ben gegaan. Het was op en top genieten van al het lekkers wat we voorgeschoteld kregen. Toos gaat na 35 jaar naailessen geven stoppen en als afscheid heeft ze ons allemaal uitgenodigd. Ik ga de dinsdagavond zeker missen. Niet alleen het maken van een jurkje of jasje, maar ook de sociale contacten en de gezelligheid. 

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Helmi. .... wat een tuin, misschien moet over we later ook maar naar 't platteland verhuizen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, mooie kaart en
    gezellige afscheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart ! En wat ziet het er gezellig en heerlijk uit. Verder kon ik alleen maar denken... wat een kaarsrecht gemaaid grasveld. Mij nog nooit gelukt. Hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen