17-06-2018

Les of workshop voorbereiding


Als kunstenaar en docent ben ik altijd veel met mijn vak bezig. Niet zo erg, want daar kies ik voor, maar............Er is natuurlijk altijd een maar! Ik werk mijn lessen altijd goed uit en dat kost tijd. Tijd die ik niet betaald krijg, omdat een workshop anders heel erg duur wordt. Ik vraag me ook vaker af of meerdere daar mee worstelen. Maar..........ik blijf van mijn vak houden. Ik doe dat waar ik goed in ben en dat maakt me gelukkig.

Ik word blij van de kunst-knijpers en dito-doosjes, jij ook?

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk om iets te maken op en in een doosje! Ik ben nu bezig met kleine vlaggenlijntjes in een doosje, zo leuk om kado te geven (en te krijgen)! Dank je wel weer voor je leuke inspirerende berichtjes.
    Sonja
    www.demaeckerij.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ook ik word blij van knijpers en doosjes (eigenlijk al het tofs wat jij maakt :) Ik denk de je tijdstruggle wel herkend wordt. Gelukkig geeft het ook veel voldoening.

    BeantwoordenVerwijderen