20-06-2018

Kleine schoenen ontwerpen en maken


Na de meivakantie is het aanzienlijk rustiger. Niet dat ik tijd over heb, maar ik maak juist tijd voor andere onnuttige bezigheden waar ik heel erg blij van word. Na een drukke periode is dat de beste manier om mijn 'creatieve zelf' weer te resetten! 
Ik ben aan het zoeken naar schoentjes voor aan de gebreide (of eigenlijk gepunnikte benen!). Ik zoek in oude boekjes en probeer zelf van alles uit. Papier, kralen, stof en leer, ik plak, ik stik en ik vouw erop los.  Het meeste verdwijnt in de prullenbak totdat ik het juiste schoentje heb gemaakt. De meesten mensen onderschatten vaak een creatief proces en denken dat we het allemaal zo uit onze mouw tevoorschijn toveren. 
Ik ga nog even verder met kunsten!

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je in oude boekjes gaat kijken en alles zelf gaat uitproberen. Ja een creatief proces lijkt zo gemakkelijk maar kost altijd heel veel tijd.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen