16-06-2012

Doll pop nukke pupa nina.....

Zeefdruk op stof

Gezien bij Annie

en dit

Bij elk popje hoort een kaartje!
Lief hè! Van die handgemaakte kleine popjes. Zodra ik vakantie heb ga ik hier eindelijk mee aan de slag. Ik heb een stapel zeefdrukken liggen, bedrukt met kleine ... Wat zijn dit eigenlijk, kleine knuffels? Ik zag ze een tijd geleden bij  Annie, in haar atelier, en het liet me niet los. Hier op Pinterest zie je een overvloed aan mooie handgemaakt popjes. Wat ik er mee ga doen als ze klaar zijn is nog een geheimpje.

6 opmerkingen:

  1. Helemaal inspirerend-dat is echt iets om je op te verheugen-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat een leuk idee zeg. Schattig die poppetjes. groetjes,
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat idee van popjes op een kaartje, wat een super idee.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja die poppetjes van annie zijn geweldig leuk, ken je het boek ' faces'. Daar staan er ook nog veel in, daarmee ben ik aan de slag gegaan, samen met vilt, succes helmi je stof verven is in elk geval erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je maakt me nieuwsgierig. Deze foto's zijn al heel inspirerend! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi helmi, als je naar mijn pinterest gaat, en neemt de board ' books worth reading" dan zie je het boek staan met link naar amazone. Gr, janine

    BeantwoordenVerwijderen