25-06-2012

De Mutsaersstichting en andere scholen






Naar aanleiding van een boek van Eric Carle, "mag ik je vriendje zijn", hebben we een les bedacht. De kinderen van groep 1 en 2 werken samen met kinderen van de Mutsaersstichting. De klas wordt in twee groepen verdeeld. De ene helft gaat met mijn collega Emmy, schilderen met zand. De andere helft vilt met mij staartjes voor een muis. Hiervoor heb ik zelf ook een verhaaltje geschreven en een boekje gemaakt. De werkstukken zijn vanaf woensdag te bezichtigen in het stadhuis van Weert.

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik moet altijd even goed kijken wat ik zie, maar dat maakt het altijd ook spannend en interessant. Leuk dat de werkstukken tentoon gesteld gaan worden. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er weer super leuk uit! groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super tof.
    Wat jammer dat Weert voor mij zo ver is.
    Het idee van een tentoonstelling is geweldig!
    Veel succes en veel kijkers!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig idee!Ik ben kleuterjuf en wil graag nog een keer een eric carle project doen.

    BeantwoordenVerwijderen