08-04-2012

Atelier route in Weert

Ik doe mee!

Ruim nog even alles netjes op.
Fröbel nog even wat dingetjes en......

Ik ben benieuwd hoeveel mensen er komen kijken.
De jaarlijkse atelierroute van stichting kunstcentrum Weert wordt altijd druk bezocht. Van alle deelnemende kunstenaars is er werk te zien in De Tiendschuur. Van daaruit kunnen bezoekers een keuze maken welke ateliers ze gaan bezoeken. Vorig jaar heb ik ook meegedaan, in de Ingelshof in Tungelroy. Dit jaar was ik net te laat voor de aanmelding. Maar ik ben in mijn 'nieuwe atelier' en iedereen is van harte welkom. Kijk ook even bij Marga op haar blog.
Misschien tot morgen!

5 opmerkingen:

  1. Succes Helmi. Het ziet er top uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou zo graag langs komen vandaag om eens te komen snuffelen en jou te ontmoeten. Helaas heeft mijn gezin andere plannen. Pasen moet immers nog gevierd worden hier in huis... Veel plezier vandaag! Ik hoop dat je veel geïnteresseerden mag ontmoeten! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hm! Ik wou dat ik in de buurt woonde...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Helmi, fijne Pasen en hopelijk zijn er veel mensen op bezoek geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat jammer dat ik je blog nu net pas heb gevonden... was leuk geweest om te komen kijken. Is het nog druk geweest?

    BeantwoordenVerwijderen