07-09-2012

Kunstmarkt 'Budilia'





Het is AF! De reliekweihouders zijn  zo geworden zoals ik het in mijn hoofd had. Ook al waren de zeefdrukken op leer in eerste instantie ergens anders voor bedoeld. Je kunt er een fotootje in bewaren, maar ook een stukje stof of haar van een dierbare. Ik heb weer veel materiaal hergebruikt. Niet alleen de restjes leer, maar ook de kaartjes zijn van gerecyclede etalage affiches. Zondag 9 september sta ik hiermee, en ook met andere dingetjes, op een kunstmarkt 'Budilia'!

Kom gerust even kijken in de Borgh in Budel van 10.00 tot 16.30 uur.

7 opmerkingen:

  1. Wauw! Dat ziet er echt fantastisch uit! Zo jammer dat het zo een end rijden is. Ze zijn echt helemaal geweldig geworden. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er echt heel mooi uit, je kunt zien dat ze met liefde gemaakt zijn! Veel succes op de kunstmarkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi Helmi, Veel succes en plezier op de kunstmarkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier en succes met de verkoop! Ik sta ook op een markt met vilt spulletjes van mijn werk met verstandelijk gehandicapten. Als dit nu niet was en je wat meer in de buurt was had ik het graag eens van dichtbij willen bekijken. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er héél erg leuk uit. Veel plezier op de kunstmarkt en hopelijk mag je er veel verkopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig leuk weer Helmi, ik hoop dat er veel animo voor was. In ieder geval wil ik er een paar van je afnemen. Laat je mij nog even weten wat de maat is van jouw pippischortje? Als Maud een grotere maat heeft dan breng ik het vrijdag mee en ook het stof.
    Ciao Ingex

    BeantwoordenVerwijderen