08-12-2021

Wanneer is het af? Danneer!

 

Als kunstenaar moet je zelf je doelen stellen en de weg daarnaartoe uitstippelen. In de Lock-down werd ik daarin ook niet gestoord door allerlei andere dingen die in de agenda stonden en voorrang hadden. Ik begon aan het idee te wennen en ben gaan handwerken. Nu had ik daar eindelijk tijd voor. Fröbelen met naald en draad en een klein lapje stof. Spelenderwijs kwam dit figuurtje uit mijn handen. Ik maakte er een en nog een totdat...  Ja, tot wat eigenlijk. Tot ik er 50 of 100 had gemaakt. Het beeld van meerdere popjes naast elkaar vind ikzelf  wel een mooi beeld. Maar was dit nu het uiteindelijke doel? Ik weet het niet en daarom blijf ik doorgaan! Ik heb er een aantal naar galerie Kunstproeven gebracht. Ben benieuwd wat de bezoekers er van vinden.

Zoek verwondering en blijf experimenteren! 

2 opmerkingen:

  1. Leuk groepje zo bij elkaar, een vriendengroepje na een feestje ;-)
    De een heeft er nog duidelijk zin in, de andere liggen er wat landerig bij en weer een ander slaat zijn arm om zijn vrienden, kom op joh nog even een foto voor later !
    Ja, let maar niet op mij, ik fantaseer maar wat, gedachten hou je niet tegen !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, een feestje met een groep vrienden. Dat is lang geleden!

      Verwijderen