22-11-2021

Opbergen en stapelen

 

Na de drukte voor een expositie komt er altijd een tijd van bezinning (en relativeer ik de druk om te presteren). Spullen opruimen en mijn kleine atelier ordenen. Ik vind dat moeilijk, omdat ik nooit zo goed weet wat er weg kan en wat er bewaard moet blijven. Nou ja MOET? Er moet natuurlijk niks, maar ik voel me wel genoodzaakt om orde te scheppen in de chaos. Ik wil ook graag weer verder en dat vind ik moeilijk als er teveel spullen staan. Er staan sowieso al veel spullen sinds ik alles thuis in een ruimte heb gepropt. Het voordeel is dat er op elk vrij moment 'gekunst' kan worden. Toen ik mijn atelier nog op de Rembrandtlaan had was dat anders en niet zo vanzelfsprekend. 

Ik wens jullie een fijne en kalme week toe!

1 opmerking:

  1. ‘Dingen’ wegdoen blijft moeilijk, omdat we altijd wel weer iets nieuws in ‘dingen’ zien.

    BeantwoordenVerwijderen