14-03-2018

Een Franse hazenfamilie


Zo nu en dan heb ik zin om mij bezig te houden met onzinnige dingen. Het zou heel erg goed zijn als ik met de voorjaarsschoonmaak zou beginnen, maar de lente duurt nog lang. Helemaal onzinnig is dit werkje niet, want ik word hier erg gelukkig van. Alles mag, niets moet en op het einde van de dag zit ik te kijken naar een gezellige hazenfamilie.


De paashaas is een fictieve haas waarvan aan kinderen wordt verteld dat hij paaseieren brengt op Pasen. De paashaas is de niet-godsdienstige personificatie van het van origine christelijke paasfeest. Ik heb geen paashazen gemaakt, maar kaashazen. Een haasje dat leeft in de verpakking van een Frans kaasje!

Is er al een paashazendiscussie?

3 opmerkingen:

  1. Ahhhh wat een heerlijk werkje ...
    Kan me voorstellen dat de een de volgende uitlokt ;-)

    (ha : ariadne : jeugdsentiment !)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat heerlijk, kaashazen... Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi zusje, ik heb net nog eens door je blog "gebladerd". Wat weer een berg aan inspiratie.Ik krijg hier altijd een blije flow van . Dag zusje misschien tot zondag?

    BeantwoordenVerwijderen