08-01-2018

Niet perfect, maar iets bijzonders


Het is alweer een tijdje geleden dat ik ben gaan zeefdrukken. Als de zeefdrukken klaar zijn, ga ik vaak meteen aan de slag om de stoffen te verwerken. Als het dan niet goed uitpakt, kan ik daar weken mee bezig zijn, op zoek naar het juiste plaatje. Soms leg ik het ook weg, zodat ik het jaren later kan verwerken.


Voor deze popjes (of beschermengel) gebruik ik papieren vleugels en gehaakte rondjes om de bodem mee af te werken. De krullen zijn van dun metaaldraad. Het zijn echte mix-media engelen geworden. Ik vind ze er verrassend gek uitzien en ben benieuwd naar de reacties.

Ik ben niet perfecd,
wat is daar mis mee. 

1 opmerking:

  1. Helmi ik vind jouw zeefdrukwerken vaak hartstikke leuk en geniet van jouw ideeen!

    BeantwoordenVerwijderen