28-01-2018

Knuffel monsters maken


Tijdens de kinderboekenweek van 2017 (dat klinkt wel heel lang geleden) had ik een les bedacht. Het was een tekenopdracht, kijk maar eens hier hoe gruwelijk eng! De kinderen van de donderdagmiddag groep maakten op papier geweldige monsters. Hier op de foto zie je dat ze er uiteindelijk knuffels van hebben gemaakt. Alles kan, drie ogen, een been of drie benen. Het is allemaal goed wat ze bedenken. Kijk toch eens naar de kleuren, daar wordt je toch blij van. De kinderen zijn tussen de 7 en 11 jaar oud en dat is natuurlijk helemaal knap!

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn geweldig! Ik vind vooral die van Teuntje mooi, ik word er blij van!
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw...wat ontzettend leuk! Ik wou dat ik vroeger zo'n juf gehad had, iemand die je zo prikkelt...super Helmi! Ik geniet van jouw blog en vind het heel inspirerend

    BeantwoordenVerwijderen