10-05-2017

Achter de geraniums........


In het najaar haal ik de vorstgevoelige planten naar binnen. De citroengeranium was te groot geworden. Ik heb hem toen flink terug gesnoeid en het afval (of stekjes) met stekpoeder in wat aarde gepoot. Ze hebben heel goed overwinterd en nu zitten er zelfs bloempjes in. De akelei en de sering komen ook uit mijn tuintje. Ik verlang weer naar het buitenleven. Als het nu wat warmer wordt (en dat gaat toch echt wel weer gebeuren), gaan de plantjes weer naar buiten. Ik hoop dat ze door de fijne citroengeur de muggen deze zomer op afstand houden.

Laat de zomer maar komen!

2 opmerkingen:

  1. Oh ja, de citroengeranium. Ook zo'n leuke en ook zo leuk te stekken. Net zag buiten bij mij achter ook zo'n mooie paarse akelei. Zelf heb ik de licht en donkerroze. Zien dat ik op tijd wat zaden weet te bemachtigen. Vandaag is het hier heerlijk zomers weer. Dat vraagt absoluut om meer :)

    BeantwoordenVerwijderen