24-04-2015

Beeldende lessen van een prof!



Al jaren werk ik bij Rick (Regionaal instituut voor cultuur en kunst educatie) Dat doe ik met veel plezier en altijd voor de volle 100 %. Ik geef textiel- en beeldende lessen voor mensen van ongeveer 3 tot 100 jaar. Ik sta achter mijn werk en de lessen die ik geef worden altijd goed ontvangen. Het is meer dan gewoon een techniek leren of knutsel lesje geven. Het zijn lessen met een kop en een staart. Lessen die ik zelf 'gebouwd' heb. Ik blijf optimistisch, maar.....................
Door bezuinigingen is het soms moeilijk creativiteit te verkopen.

3 opmerkingen:

  1. Zucht ..... ja, daar zijn we weer bij dat oude idee dat creativiteit niet telt ....
    Sterkte ! ze zouden in hun handen moeten knijpen met mensen als jij, Helmi !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat er nu ook zo aan toe gaat in Nederland, ik hoop dat het beter voor je wordt! Ik kwam je op Instagram tegen en vond dat erg leuk. Ik volgde je al wat jaartjes hier maar ik doe niet meer zoveel aan bloggen dus kwam ook niet zoveel meer langs, dus nu heb je een nieuwe volger op IG ;). Leuk om weer eens alles te bekijken bij je. Het ziet er oer gezellig uit! Groetjes Manonx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad Zusje. Ik hoop echt niet dat we jouw inspirerende lessen moeten missen.

    BeantwoordenVerwijderen