23-03-2012

A silhouette A dAy (2)





Dit jaar wil ik iedere dag een silhouet tekenen. Als het zo'n prachtig weer is als de afgelopen dagen, is het heerlijk om met mijn schetsboek naar buiten te gaan. Ik laat me inspireren door alles wat er op mijn netvlies komt. Kunst, bloemen, mode, tassen, beesten en ga zo maar door. Vanmorgen maakte ik deze foto van de moerbei. Lekker eigenwijs gefotografeerd tegen het licht in, met als resultaat een prachtig silhouet.
Kijk maar even hier,'a silhouette a day'!

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk om de silhouetten zo bij elkaar te zien. Heel inspirerend. Ik geniet erg van je 365 dagen project! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. -Mooi-Helmi-vooral in groepjes is het effect nog groter-gaaf. Geniet van een inspiratievol lente weekend-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een leuk idee om elke dag silhouet te tekenen.
      Ik ben heel nieuwsgierig wat er nog allemaal komt.
      Groetjes Carla

      Verwijderen
  3. Great idea! I love the handbags.

    Hugs, Stephie x

    BeantwoordenVerwijderen