11-01-2012

Publiciteit en portfolio !



 Bij mijn laatste expositie stond er een foto in de 'Limburger' van mijn kleine tasjes. Met een beetje publiciteit ben ik blij, daar komen altijd weer mensen op af.
Samen met Peter hebben we heel wat uurtjes gewerkt aan een bijzonder portfolio. De bezoekers van de tentoonstelling waren onder de indruk. 'Is dat boekje te koop?', was een veel gestelde vraag. Ik ben dit jaar gestart met allerlei nieuwe uitdagingen. Daar komt het portfolio vraagstuk ook nog bij. Zal ik het wel/niet uitgeven, drukken of via blurb, of is dit privé!
Wie zit hier op te wachten?

5 opmerkingen:

  1. 't Was leuk om je te ontmoeten op je tentoonstelling Helmi. Je maakt prachtige dingen. Ben blij met mijn prachtige kleine tasje!
    Lijkt me een moeilijke beslissing over je boek, ik vond het echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Helmi , dank je voor je reactie op mijn blog. Ik ga even rondsnuffelen op je blog. Wat betreft het uitbrengen van een boekje. Mij lijkt het heel erg leuk om te lezen. Misschien is het een idee om een kleine oplage te laten drukken. groeten Petra van Pleuntjesblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb even rondgesnuffeld en zie dat je hele mooie bijzondere dingen maakt, ik zou het kunst willen noemen. Ik voeg je toe aan mijn lijst met gevolgde blogs. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super, helaas hier alleen deutsche Zeitung dus heb het niet gezien. Maar wat leuk. Inderdaad altijd goed voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dear Helmi,
    Your work is beautiful, you should publish the book. I'd love to buy your little bag. Is it possible to get by mail?

    BeantwoordenVerwijderen