30-01-2012

Knuffels >> recycle en recreate!





 Zaterdagochtend geef ik les bij RICK. Het is een gevarieerde groep van kinderen tussen de 7 en 12 jaar. Ik bereid alle activiteiten goed voor en kan me verliezen in creativiteit. Niet erg want hier krijg ik ook weer energie van. Afgelopen zaterdag hebben we van oude knuffels nieuwe variaties gemaakt. Ik was bang dat ze niet in de knuffels durfden te knippen en dat het misschien te moeilijk zou zijn. Niets van dit alles, het was een SUPER ochtend. Heerlijk dat ik toevallig juist deze zaterdag 3 stagiaires had die mij een handje hebben meegeholpen. Ik zal van het eindresultaat een foto maken en nog wel een keer bloggen.
Volgende week weer? Yes!!!

17 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk project! Nog overbodige knuffels genoeg hier. Echt tof dit! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo’n doorgeknipt knuffelbeertje ziet er best wel zielig uit!
    Ben benieuwd wat het eindresultaat is!
    Groetjes, Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk idee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee! Wij maakten afgelopen week tijdens de kinder-knutselmiddag knuffels van oude maillots, leggings en sokken. I love recycling!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me ook wel ff vreemd zo'n knuffel doorknippen, maar het is een leuk idee en ik weet zeker superleuke nieuwe knuffels.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, Helmi wat heerlijk dit. En het resultaat mag er ook zijn. Wat een vinding-rijk idee. Heb ook al eens gezien dat er mensen knuffels binnenste buiten draaien dan krijg je ook een grappig effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is altijd zo leuk om met kinderen in de weer te zijn. Zelf knutsel ik iedere vrijdagmiddag met kinderen in dezelfde leeftijd. Ik kan me voorstellen dat het handig was om wat stagiaires voorhanden te hebben. Ik maak al een paar weken knuffels van sokken. En moet helpen met naaien.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk ! Ook mijn eerste reactie zou zijn... durven ze wel te knippen ? Misschien zolang het niet die van henzelf is ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. geef kinderen een schaar en stof en ze gaan aan de slag, hahaa, wat leuk helmi, super leuke knuffels werden het.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is dat we zó ver bij elkaar vandaan wonen, maar mijn handen jeuken altijd om bij jouw projecten aanwezig te zijn en je te helpen...Kinderen zijn toch echt super, vind je niet?!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Spannend zeg, in knuffels knippen. Zou ik niet durven ;-)
    Helden hoor, die kinderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Helmi,
    what a grewat idea! Those creatures look so funny!

    Thank you for visiting my blog and your kind words!
    have a nice day,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a great morning for everyone Helmi! Great idea!

    Hugs, Stephie x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helmi, hoe is het ermee ? Zo te zien aan de leuke foto's hebben een hoop kleine mensjes een leuke middag gehad ! Het ziet er super uit. Ik moet bekenen, ik neem hier regelmatig een kijkje en vind altijd dat je leuke ideeën hebt. Maar dat vond ik toch al.
    En mij lijkt het ook geweldig om les van je te hebben.
    Is er zoiets ook voor grote mensen en dan met kleding i.p.v. een knuf ! Hopelijk nog eens to ziens, Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuk idee, kan me voorstellen dat de kinderen heerlijk bezig waren

    BeantwoordenVerwijderen