05-12-2011

Kiezen voor 'IK' !!!!!



Afgelopen week moest ik voor mijzelf kiezen en voor 'Interessante Kunstwerkjes'. De expositie werd boven verwachting goed bezocht. Wat er verder in de wereld, het land, de stad of het dorp is gebeurd, is allemaal aan mij voorbij gegaan. Zondag had ik gelukkig tijd om met bezoekers een praatje te maken. Fijn dat jullie zijn komen kijken. Bedankt Miek en Inge voor het blogverslag. 'IK' ben tevreden met het eindresultaat van de expositie.
Zondag 11 december is mijn expositie weer te zien van 11.00-17.00 uur.
IJzerenmanweg 15 6006 TA Weert.

7 opmerkingen:

  1. het was ook geweldig! je kalenderwerk, je tassen, je viltwerk, je lopers, je zeefdrukwerk, je recycelde broches, teveel om op te noemen. IK ben heel trots op mijn zus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er fantastisch uit!
    Jammer dat ik zo ver weg woon, anders was ik zeker langs gekomen. 'k Ben ook een echte fan van je blog.... ik kijk altijd even ook al heb ik te weinig tijd om steeds berichtjes te plaatsen. Je inspireert me!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi om je werk zo op een rij te zien ! Helaas woon ik ook te ver weg...
    Je mag trots zijn op jezelf !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Helmie,
    Ik kom graag komende zondag naar de expositie samen met Thom. Bedankt voor de uitnodiging. Ben heel benieuwd naar dit moois in het echie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. It looks so wonderful Helmi - congrats to you. I so wish I could visit! Hugs and wishing you a happy new week, Stephie x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!! en wat fijn dat het zo goed gegaan is. verdien je hoor. je werken zijn erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is super tof, deze werken in het echt gezien te kunnen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen