10-12-2011

" HET BREDE SPOOR "





Heerlijk om weer even in M'tricht te zijn. De stad waar ik op de kunstacademie heb gezeten en op kamers woonde in de jaren 80-tig. Ik loop door de Stationsstraat en de Rechtstraat in Wyck over de Servaasbrug tot ik de koffie ruik bij 'Blanche Dael'.Ik moet eigenlijk vanuit het station aan de andere kant van het spoor zijn! Daar, in de Frankenstraat, heb ik een afspraak bij Marijk Greweldinger. Met jonge kinderen zingen we liedjes, maken muziek en fröbelen wat. Het gaat deze les niet alleen over korte en lange klanken maar ook over korte en lange staarten, slurven, haren en benen!!! Heerlijk inspirerend en erg leerzaam.   

2 opmerkingen:

  1. Maastricht is ook mijn stad. Heerlijk! Mijn beste vriendin woont daar nog, zo kan ik er nog onbeperkt komen. Lekker, knutselen en muziek maken! Alleen maar genieten! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moet ik ook hoognodig weer eens naar toe. Te lang geleden!

    BeantwoordenVerwijderen