07-06-2011

Er zit een verrassing bij de post.



Vandaag zat er een pakje bij de post. Ik kreeg voor mijn verjaardag van 100%Heppie een cadeautje per post. Vandaag werd ik weer verrast met een pakje van 'little bit of blue'. Dat doet me denken aan een lesje van een tijd geleden. Omdat alles zo snel en vluchtig gaat wil ik kinderen ervan bewust maken dat het nog niet eens zo lang geleden heel anders was om contact te hebben. Ik laat kinderen postzegels ontwerpen dit kan ook bij PostNL. De kinderen maakten ook een mapje voor de postzegels in te bewaren. En als we het dan toch over de post hebben kijk even bij postparels.

5 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk onderwerp! Prachtig die kinderpostzegels tekeningen, die wil je toch zo op je envelop!
    TNT Post moet kinderen vragen om postzegels te maken en geen ontwerpers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het helemaal eens met Anja, we kunnen het werk van kinderen veel vaker serieus nemen, dit stimuleert hen ook enorm. Er zitten er veel te veel achter de pc of met hun mobieltje..

    Ik vind dit een hele leuke opdracht die je aan de kinderen hebt gegeven, niet te groot en ook nog eens functioneel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Helmi, leuk dat je stof wilt doneren voor Van Katoen. Ik ben zelf niet verantwoordelijk voor dat luikje, dus je stuurt best een mail naar geef@vankatoen.org en dan wordt dat opgevolgd. Ik laat het hen alleszins al ook al weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Helmi,

    Sorry, ik lees net je berichtje op mijn blog over de zeefdruk met een uiltje. Ik zou het superleuk om er een te ontvangen maar kan nergens je e-mail adres vinden om mijn adres door te geven? Wil je mij anders even mailen? marieke @ vanmarieke . nl?

    Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke post! Die tekeningetjes vind ik heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen