09-03-2011

Veiling van de koldergallereej 2011!

Het podium van de kolder-veiling.
Dit waren de sterren van 2011.
Doen na 3 dagen de voeten zeer!
Kunnen deze captains weer terug naar Amerika!
De carnaval is weer ten einde en alles wordt weer netjes opgeborgen tot het volgende jaar. Vanavond wordt er nog een keer flink gezongen en smeren we de keel met een nieuwe haring. Alle kunstwerken ( mits niet vertrapt of..............) van de 'koldergallereej' worden geveild of weggegeven. Wie iets moois wil bemachtigen moet om 8.00 uur in cafĂ© de Kroes zijn, Stationsstraat 1 te Weert.  

4 opmerkingen:

  1. Je hebt het overleefd zie ik!! ha, ha
    En aan de foto's te zien was het erg gezellig...Nu maar weer een beetje bijkomen en "back to life"
    *noflike*dag!
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Helmi,
    Ik zag laatst je vraag over betalen
    voor je blog bij Guusje.
    Was jou blog ook vol?
    Bij mij nu ook en heb wat foto's verwijderd
    zodat ik weer wat nieuws kon posten.
    Eigenlijk vind ik dat best jammer.
    Heb jij uiteindelijk betaald voor extra ruimte?
    Groetjes,
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig gebeuren daar in Weert! Hier is al 14 dagen vanalles te doen voor de kinderen en de stoet (ik dacht dat die vorige zaterdag plaats vond) gaat volgende zaterdag de carnavalsperiode hier afsluiten. Hopelijk blijft het droog want nu regent het pijpestelen.
    Groetjes van Trudis

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Helmi - it looks like such a lot of fun! I hope the auction went well too. Time to have a bit of a rest now I think, Stephie x

    BeantwoordenVerwijderen