27-03-2011

"Het is LENTE"

'lente'

Mos kan ook mooi zijn.

Buiten lezen en frisse salades!

Kleurt de lucht zo helder blauw.
De lente kan niet beter beginnen, wat een fantastisch weer. Het wordt weer wat groener, op de ene plaats wil je dat maar op het terras liever niet. Dat idee hadden er meer om deze week de tegels mos-vrij te maken.( Ik moest naar 4 verschillende winkels voor schoonmaak-azijn, overal lege schappen).Heerlijk buiten genieten van de eerste zonnestralen en draaien we deze week de klok weer 1 uur vooruit. En de wereld doet 1 uur de lichten uit voor een beter milieu: "EARTH HOUR". Ik draag mijn steentje bij, droog mijn was weer buiten en pak de fiets. Maak de kinderen ook bewust en hoop dat 'iedereen' een beetje zuinig is op onze aardbol.

6 opmerkingen:

  1. Zeker een superbegin van de lente, met dit weer! Lekker buiten zitten met quilt-tijdschriften (had je mijn bedankje gezien in je eerdere blog?), natuurlijk pas nadat ook hier het terras niet meer groen is, anders zit je toch niet rustig.

    Heerlijk! Let the good times come!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hier hangen de wasjes ook buiten te drogen en nu we meer buiten kunnen, kan de verwarming lager, de tv nog minder aan....kleine dingen die hun steentje bijdragen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als iedereen zo ingesteld is als jij wordt dat steentje vlug een heel grote steen! Fijne lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, heerlijk buiten lezen en lekkere salades mmmmm! De was wappert hier ook buiten, zodra de zon schijnt !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn is het hè, het uurtje minder slapen heb ik ook wel over voor het uurtje langer licht 's avonds. Iedereen om me heen heeft ook acuut 'last' van schrob-en-tuindecoratie-aanvallen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So funny Helmi, this weekend we get to wind back the clock as we move into Autumn. I am looking forward to some cooler days and getting out into the garden. I love the moss image, Stephie x

    BeantwoordenVerwijderen