02-11-2010

'AWARD' schrijf 7 dingen over jezelf!!!

Dit heb ik gekregen van 100%heppie.
1.Mijn hoofd zit vol met ideeën. Ik noteer dit in mijn 'ideeën-boekjes' 
2.Ik zou terug naar school willen, St.-Lucas en ABKM'tricht.
3. In de jaren heb ik veel dessins gemaakt, fijn als ik ze weer tegenkom.
4. Met carnaval versieren we een café met kolder-kunst.
Op as-woensdag wordt alles geveild.
5. Ik ben een doener, voor een expo heb ik 50 popjes gemaakt.
6. "Kinderkunst" hier mag toch niet op bezuinigd worden!
7. Ik hou van veel en het meest van mijn 4 mannen en Boris.
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar 7 punten is ook goed. Ik geef dit door aan mijn zus Miek door haar ben ik gaan bloggen. Het bloggen is dan toch punt 8. en maakt me blij. Dankjewel Heppie en veel succes Miek .

5 opmerkingen: