20-01-2020

Stempel in een doosje


Sorry, lieve kijkers en lezers van mijn blog. Ik ben (het laatste jaar) een hele luie blogger geworden. Het is niet dat ik er geen tijd voor heb, ik maak er geen tijd meer voor vrij. Jammer, het voornemen was en is nog steeds om regelmatig een foto en tekst te laten zien. Dus hier een flat-lay foto van een workshop stempels maken. Ik heb mooie oude gutsen die waren ooit van papa of opa. Ik heb ook een aantal oude stempels (maar niet zoveel als mijn zus Miek). Om de les een beetje aan te kleden neem ik altijd veel spullen mee. De workshop is goed gegaan en de deelnemers waren enthousiast. We maakten er nog een bijpassend doosje voor waar de stempel in opgeborgen kan worden.

7 opmerkingen:

  1. Ik snap je helemaal. Ook mijn kijkers en lezers zien mij en mijn werk wat minder. Komt wel weer. Of niet. Deze was in ieder geval leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbaar, mij lukt het ook niet meer zo goed. Heb sinds enkele maanden een nieuwe gsm én heb je nu op instagram ontdekt. En daar ben ik blij mee ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk dat je weer wat plaatst, ik kijk regelmatig.
    Ik maak zelf ook wel eens stempels, maar niet zo fijn dan die van jou. Die van mij zijn meestal grover. Waar maak jij ze van ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook een luie blogger is een blogger! Leuk om bij de stempel ook een doosje te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn om weer even bij te lezen. Ik maak ook wel eens stempels , maar heb niet zulk mooi gereedschap als jij. Wat enig om er bijpassende doosjes bij te maken.

    BeantwoordenVerwijderen