01-11-2018

Papier hier, papier hier...........


Ik hou van mooie dingen, maakt niet uit wat het precies is. Mijn liefde voor klein geluk wat voor een ander waardeloos is. Papier is er daar een van en ik vind het dan ook moeilijk om dit weg te gooien. Wanneer noem je het nu `oud-papier`. Ik recycle papier en geef het een tweede leven. Oude tekeningen of andere werkstukken die na een opdracht blijven liggen, laat ik versnijden in een handzaam formaat. Met deze mooie tweedehands papiertjes ga ik weer ´kunsten´. Een fijne bijkomstigheid is dat je niet tegen een blanco vel zit te staren. Je kunt geïnspireerd aan de slag en het hoeft niet perfect te zijn.
Succes papier-liefhebbers!   

1 opmerking:

  1. Wat mooi geordend !
    Ik las het van je vader, verdrietig natuurlijk maar laat de mooie herinneringen een troost voor je zijn.
    Zijn creativiteit heeft hij duidelijk doorgegeven.

    BeantwoordenVerwijderen