27-11-2018

De herfstkleuren en vormen


Wat een warme zomer is het geweest er bleek geen eind aan te komen. Inmiddels is het heel wat graden minder en heb ik al een aantal keren mijn autoruiten moet krabben. Gelukkig maar, ik maak me echt wel zorgen over het klimaat. Het is toch niet normaal die temperatuur wisselingen en andere extreme natuurverschijnselen. Daar moeten we toch aan werken met z'n allen! Ik hou van de lente en de zomer, maar ben blij met de vier seizoenen en het Hollandse klimaat. De bladeren zijn nog steeds niet allemaal van de bomen, maar als ze dan vallen! Daar zitten soms zulke mooie bladeren tussen. Heel erg inspirerend voor iedereen die zijn ogen goed gebruikt.

1 opmerking:

  1. Ahhhhh al die schitterende bladeren, ik loop ook met m'n neus op de grond in deze tijd .... het duurt maar zo kort, die prachtige kleuren !

    BeantwoordenVerwijderen