25-03-2016

Goede vrijdag of niet?


Dat is de vraag, maar wie heeft hier nu een antwoord op? In wat voor een wereld leven we? Niemand weet het precies, maar de goede vrijdag is voor mij in ieder geval het begin van een lekker lang weekend. Dus ga ik naar buiten en kleed me op z'n paas best. Als het weer tenminste een beetje meewerkt. Dan draag ik net zoals de dame op het plaatje hierboven een zonnebril en een kleurrijke tas. Deze foto van de dame is (als ik het me goed herinner) geplakt of gedrukt op een dunne triplex. Als ik het nu zie, vraag ik me af waarom ik dit figuur niet gekocht heb. Misschien was het wel heel erg duur, maar ik kan het me niet meer herinneren. Ik weet wel dat ik deze foto in een winkeltje in Zuid-Frankrijk heb genomen.
 Oh, in de meivakantie ga ik op zoek! 

1 opmerking: