20-11-2014

Kleinigheidjes en geitjes.....



In de zomer werd mij gevraagd om mee te doen aan een expositie. Ik heb ja gezegd. Soms heb ik een stok achter de deur nodig om tot een eindresultaat te komen. Het zijn nu niet alleen ideeën in mijn hoofd of in een schetsboekje. De schetsen komen nu echt tot leven. Het idee wat ik mijzelf opleg, is dat het kleinigheidjes moeten zijn. Mijn kinderen maakten daar vroeger altijd kleine geitjes van ................en zo was het idee geboren. Ik maak letterlijk allerlei kleiniggeitjes en ik hoop dat het in de smaak valt.
Kijk maar even hier bij Kunstproeven!

1 opmerking:

  1. Jouw Juffers kwamen al voorbij via de FBpagina van Kunstproeven, erg leuk! Oh, en nu zie ik de geitensjaals ook. Mooohooie (hoor je de mekker??) kleine geitjes Helmi! Veel succes verder.

    BeantwoordenVerwijderen