19-01-2011

Vliegtuig, auto, trein of boot....wat is de wereld toch groot.



Met Mam en Miek op de boot 1965
De jongste zoon, 15 jaar, is met school naar Londen. Met de bus, op de boot en met de trein terug. In 1985 ben ik ook met de academie naar Londen geweest. Het verslag met de foto's heb ik voor deze gelegenheid even voor de dag gehaald. Geweldig, Covent garden, National Gallery, Victoria & Albert museum en nog veel meer. Ik heb Niek gevraagd om vooral, als het kan, te kijken bij Spitalfield's Market en voor mij dan zo'n leuk boekje mee te nemen. Maar.............mijn zoon maakt een andere keuze. Hij gaat naar het 'Chelsea' stadion, de Jack the Ripper-tour en 'n spookwandeling door Londen. Ook goed!

6 opmerkingen:

  1. Ken je het liedje van Rowen Heze ook.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. thnx voor je leuke post.. ik probeer dit weekend n foto te maken en op mijn blog te zetten.
    doei Liek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niek is toch die zoon die al wat met eigen creativiteit gewonnen heeft of niet?
    Wow, op zijn 15° jaar al alleen naar Engeland!
    Nog hartelijk bedankt voor je envelop met Helmi-dingetjes! Ook ik zal proberen er een foto van op mijn blog te plaatsen. Groetjes, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helmi ik ben net de 20000ste bezoeker!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En ik de 2032e!
    Dat gaat snel.. (dat wil ik ook!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Helmi,

    My youngest son is also 15! Typical boy to do those things isn't it?! But I do like the sound of a ghost walk in London!

    Have a great weekend,
    Stephie x

    PS I nominated you for a "Stylish Blogger" award. You can have a look here -

    http://stephiebstyle.blogspot.com/2011/01/take-look.html

    to see how it works. S

    BeantwoordenVerwijderen