15-12-2010

Verpakkingen, dozen en cadeautjes.






Afgelopen weken ben ik weer een paar avonden gaan zeefdrukken. Ik had weer van alles verzameld. Omdat duurzaamheid en recyclen 'hot' zijn ga ik mee in die hype. Nee, dat is niet waar! Ik werk al jaren met afval materiaal en zoek altijd naar mogelijkheden voor hergebruik.
Dozen en verpakkingen zijn er in 1000 verschillende uitvoeringen en vaak speciaal afgestemd op een bepaald gebruiksdoel. Er zijn dozen met een vakverdeling en met een stoffen of papieren binnenbekleding. Er zijn hoedendozen, pennendozen, pillendozen, naaidozen en te veel om op te noemen. Deze doosjes zijn "fun-doosjes" gemaakt van gerecycled behangpapier en hebben niet het primaire doel om iets veilig te bewaren. Hier zal ik een lesje van maken bij RICK eens kijken of het in de smaak valt.

7 opmerkingen:

  1. Supermooi, je fun-doosjes! Als jij gaat zeeefdrukken, wow, wat een resultaat altijd!!!
    Jij hebt denk ik over elk onderwerp een aantal boeken, indrukwekkend! En ook een mooie collectie doosjes op de foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doosjes hier, doosjes daar, ik ben er verrukt van en deze die jij gemaakt hebt zijn echt heel speciaal, wauw!!!
    Hadiah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fundoosjes, wat leuk zeg! Ik hou er ook van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks for visiting my blog! Your blog seems interesting.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Helmi,
    Dankzij jouw bezoekje aan mijn blog ontdek ik nu die van jou. Wat een mooie dingen maak je!
    Hartelijke groet,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helmi,
    ik heb 'm eindelijk gevonden!
    Kijk:
    http://creatiefblogvandeweek.blogspot.com/2009/11/maak-eens-pantoffels-2.html

    Je weet wel, de gevilte sloffen!

    BeantwoordenVerwijderen