30-08-2010

Kiekus, van top tot teen.


14 opmerkingen:

  1. een prachtig kostuum! wat zal ze hier succes mee hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het SUPER MOOI geworden, dat je dat kan, dikke pluim!!!
    Mooie jas en hoed, die schitterende medaillons maken het af!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is écht heel erg mooi geworden ! Vrolijk en vrouwelijk. Super !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een pracht, Helmi, echt een pracht! Zo wilde ik het ook echt zien (heb er nu zelfs een kopietje van opgeslagen: zo kijk ik er op terug en stuur het misschien ook wel door naar een zus die ook van zulks houdt). Groetjes, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zusje, een echte Helmi creatie! Helemaal AF!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW...amazing work!!
    you make me happy!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf kostuum is dat geworden zeg. Daar mag je bijzonder trots op zijn. ik denk dat dit clowntje een regelrechte hit zal zijn.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Dit kostuum steelt vast en zeker de show bij alle evenementen.
    Groetjes, Trudis

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super zeg! En wat een mooie foto. Daar word ik blij van. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooooh die jas!! Wat geweldig!! Super Super Supertof!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bellissimo! "en wat een leuke foto!
    Ciao Inge

    BeantwoordenVerwijderen