15-08-2010

Graphic Design Museum in Breda.

Als het vakantie is en het regent pijpenstelen kun je maar het beste een museum bezoeken. De jongste twee jongens gaan mee de oudste is naar "Lloret de Mar" (en dus geen museum bezoek).
Is dat 'n leuk museum? vragen mijn mannen. Dat kun je natuurlijk alleen beantwoorden als je het gezien hebt. En het was leuk en leerzaam en mooi, dus ik geniet en mijn mannen.............Inderdaad je hoeft hier niet alleen te kijken maar je kunt ook interactief meedoen. En dat laatste is voor de jongens toch weer een uitdaging.

6 opmerkingen:

  1. Ha, mooi is het daar he. Ik ben er een paar maanden geleden ook geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel leuk en interactief uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er leuk uit. En interactief meedoen is natuurlijk helemaal fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello Ms Helmi
    Thank you for visiting GPB.
    Look at your amazing blog.
    Full of colour and movement.
    Will be glad to come back here often.
    Cheers
    Loani

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is natuurlijk altijd leuk interactief mee kunnen doen. Maar volgens mij valt er sowieso een hoop te bezichtigen. Zou daar graag nog naar toe gaan helaas krijg ik mijn vriend niet echt enthousiast.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Helmi

    als je nog mee wil doen met de pif wil je me dan je adres gegevens emailen ? je kunt het vinden via mijn weblogje .


    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen