07-11-2019

Presenteren, etaleren en decoreren


Ik vind de entourage om een artikel of i.d. net zo belangrijk als het product zelf. Een mooie verpakking of een goed gesorteerde winkel met vriendelijk personeel doet het bij mij altijd goed. Al kan ik ook op een rommelmarkt of tweedehandswinkel heerlijk speuren. Ik probeer mijn eigen kunstwerkjes altijd met zorg af te leveren. Mooie doosjes met bijpassende tekst maakt iets helemaal af. Dat kost natuurlijk wel wat extra tijd, maar ik zou het niet anders kunnen.

5 opmerkingen:

  1. Dat is dan ook wat iets boven de massa uit doet steken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Via via kwam ik op je leuke, inspirerende blog terecht. Ik kom hier zeker nog eens terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom regelmatig nog eens kijken op je blog, maar jammer genoeg is het een beetje stil geworden.
    Wens je toch een mooi, gezond en natuurlijk een creatief 2020.

    BeantwoordenVerwijderen