08-10-2018

Vondsten en mooie herinneringen


Met mijn zus Miek ga ik regelmatig naar ons ouderlijk huis. We zijn in het huis op zoek naar... Ja, naar wat eigenlijk?! We zijn in 1968 verhuisd en de spullen die we tegenkomen, roepen veel herinneringen op. Er zitten ook spullen bij die ik me niet meer kan herinneren. Stapeltjes met boekjes, brieven, kaarten en tekeningen. Tekeningen van de kleuterschool, allemaal bewaard in een kistje. Zo schattig, maar ook zo veel. De mooiste dingen bewaar ik nog even en er zal ook veel weg gaan. Ik ben met kleine vondsten heel erg blij. Zoals het kleine witte steentje met reliƫf. Ik dacht altijd dat papa dit heeft gemaakt, maar twijfel nu of dat wel zo is. Zo jammer dat ik het niet even kan vragen.

Ik mis hem!

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie collage! Ben jij dat op die bumper? De steen is mooi, ik zag meteen een ontwerp voor een stempeltje. En babykaartje gemaakt met een guts en het eerste communiekaartje (?) linksboven trokken ook meteen mijn aandacht. Herinneringen om te koesteren....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is er veel te zien op je foto, herinneringen! En fijn dat jullie dat kunnen delen.

    BeantwoordenVerwijderen