19-08-2018

Sorteren van kleiniggeitjes


Telkens als ik een dag vrij ben, heb ik voornemens om mijn atelier te ordenen. Meestal komen er toch andere dingen op mijn pad die voorrang hebben. Het zou wel goed zijn om eens flink op te ruimen. Als kunstenaar zie ik overal mogelijkheden in en daardoor stapelen spullen zich op. Dus ik begin met een laatje en daarna de hele kast. Ik zet alle 'kleiniggeitjes' netjes op een rijtje en ik maak stapeltjes voor de kringloop. Wat ik wil bewaren is misschien nog wel teveel. Ik vind 'ontspullen' best wel moeilijk!

2 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar. Met een verhuis in het vooruitzicht zal ik ook moeten beginnen rommelen. Moeilijk...
    Ik ben stiekem jaloers op je mooie koffertje ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben geen kunstenaar, maar wel een verzamelaar. Dus ik vroeg me af: naar welke kringloopwinkel breng je het?, ... niet dat ik plannen heb of zo ;)...

    BeantwoordenVerwijderen