12-07-2018

Komkommertijd en bloggen



Als je niets te zeggen hebt dan moet je gaan bloggen (dat heb ik ooit ergens gelezen). Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik zelf ook niet alles lees wat mensen bloggen, maar ik volg wel een aantal bloggers. Ik ben de laatste tijd een beetje een luie blogger aan het worden. Jammer eigenlijk, een aantal jaren geleden vond ik het heerlijk om dagelijks even te kijken op mijn blogrol en reacties enzo. 'Instagram' is wat dat betreft wel gemakkelijk. Meestal een plaatje met een woord of een regel tekst. Soms weet ik zelf ook niet meer wat ik met een foto wil zeggen. Wat voor verhaal wil ik vertellen bij deze popjes. Gaat het over een sprookje of ................... Ik weet het echt niet meer, maar wat maakt het uit!

Ik weet wel dat ik bijna vakantie heb!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten