07-05-2018

Mei vakantie in Montagnac


Vandaag vlieg ik weer met Gerty naar Maril in Montagnac. Voor het mooie weer hoeven we natuurlijk helemaal niet weg, het is hier de komende dagen beter dan in het zuiden. Geeft niet, de vlucht is geboekt en we maken er weer een fantastische week van. Op de foto zie je het dorp waar ik logeer. Ik noem het altijd het dorp van Maril, maar als dat waar was........... Dan had ik er natuurlijk allang een klein huisje met dito tuintje en reisde ik niet een keer per jaar, maar veel vaker. Het is een prachtig oud dorpje en heel erg puur. Als we daar zijn bezoeken we elke dag wel een ander mooi dorpje. Ik verheug me erop. Het is ook zo fijn om met de meiden samen erop uit te trekken.

 Ik heb er weer zin in!

1 opmerking:

  1. Ik heb de andere jaren bekeken, wat genoeglijk om daar te mogen zijn. Heerlijk om te zien hoe men in een ander land woont, leeft, eet, enz........
    Veel plezier op de leuke markten.

    BeantwoordenVerwijderen