18-11-2017

Wollige truitjes voor theelichtjes


Mijn werk is zeer afwisselend, dat is niet altijd zo fijn als het klinkt. Zo komt het wel eens voor dat ik geen enkele avond thuis ben. De workshops die ik geef zijn meestal in de avonduren. Deze keer werk ik met een klein groepje mensen die de kunst van het vilten willen leren. Ik start met een opdracht en vraag aan de cursisten wat ze graag de volgende avond willen leren. In het weekend probeer ik meestal wat uit en kijk of het haalbaar is. Ik ben tevreden met het eindresultaat!

3 opmerkingen:

  1. Wauw! Die zijn heel mooi!
    Ik kan mij voorstellen dat het niet altijd leuk is om 's avonds van huis te zijn. Maar ik ben zeker dat de mensen die bij jou komen leren, het zeer appreciƫren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat de workshops vaak in de avonduren zijn en zeker nu zal dat niet fijn zijn. Je bent echt veelzijdig, ik zie zoveel verschillende technieken bij jou, ze boffen met jou als juf.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen