19-09-2017

Zelf stempels maken


De start van een nieuw cultureel en creatief seizoen. Ik ga met twee groepen een 'identiteitsstempel' maken. Een stempel die ze bij de tekenlessen op een tekening of schets kunnen drukken. Dit is dan tevens het bewijs dat het 'klaar' is. Beetje een gek woord 'klaar', want wanneer ben je klaar met een tekening? Ik vind dat zelf altijd heel erg moeilijk en vaak heb ik spijt dat ik niet eerder ben gestopt met een tekening. In het dagelijkse leven ben ik soms ook echt klaar met bepaalde dingen. Klaar met praten, klaar met de was, klaar met alle rekeningen, klaar met de politiek, klaar met de nieuwe media en nog veel meer...................Ik dwaal af!


Kijk wat de leerlingen gemaakt hebben! Prachtig wat ze in korte tijd kunnen maken en dat terwijl het een geheel nieuwe techniek is. Wil je meer zien over stempels? Dan kun je ook eens naar de blog van Gertie Jaquet. Hier op mijn blog staan ook nog meer berichten over stempelen kijk maar eens rond!

3 opmerkingen:

  1. Herkenbaar hoor, ik ga ook altijd te lang door met tekenen of schilderen. Af en toe even een pauze en afstand nemen kan wonderen doen, maar meewstal vergeet ik dat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk om je eigen stempels te maken.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waar koopje jullie de gutsje

    BeantwoordenVerwijderen