22-04-2017

Wat een belangstelling...........


Op Tweede Paasdag heb ik meegedaan aan de atelierroute. De aftrap in de Paterskerk om 10.30 uur was voor de meeste mensen misschien te vroeg. Samen met mijn collega en vriendin Danielle waren we om 11.00 uur bij mijn atelier om de vlag buiten te hangen, zodat belangstellenden ons konden vinden. We moesten nog wat puntjes op de i zetten en wachten op de eerste bezoekers. Voor de middag kwamen wel geteld 5 belangstellenden een kijkje nemen. O, stel je voor dat het zo slap blijft. Uiteindelijk is het goed gekomen en waren er ongeveer 150 bezoekers binnen geweest. Mensen die je misschien had verwacht, kwamen niet en anderen weer wel. Het was een fijne dag waar ik met plezier aan terugdenk. Ik ruim mijn 'Kleiniggeitjes' op en ga met positieve zin weer aan de slag.

Dank je wel lieve belangstellende mensen! 

1 opmerking:

  1. Wat fijn dat er zo veel bezoekers bij je kwamen, altijd leuk !
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen