30-09-2016

De generatie Millennials


Als ik een tijdschrift koop dan lees ik altijd de eerste pagina van de hoofdredacteur. In de knipmode van september lees ik de editorial van Peggy over de 'millennials'. Ik wist de betekenis ook niet, maar dit is de generatie die is opgegroeid met computers en social media. Deze generatie koopt nauwelijks tot geen tijdschriften. Herkenbaar, ik heb drie mannen van die generatie die zelfs geen studieboeken kopen. "Hoeft niet Ma, alles is online te vinden!" Ondertussen maak ik met de hand (offline) de roosters voor de naailessen en leer ik deze generatie hoe ze patronen moeten uitraderen, knippen, naaien en meer................
Ik kijk nog even in de Knip-mode en wens jullie een fijn weekend! 

1 opmerking:

  1. Heel herkenbaar, hier thuis ook zo'n generatie. Maar ik blijf stug de krant op papier lezen, leen boeken bij de bieb en spel tijdschriften tot de laatste papieren letter uit.

    BeantwoordenVerwijderen